• Csak meghívóval

    1946-ban, sokadik megkeresésre végre Robert Fisk, a Saks Fifth Avenue kozmetikai beszerzője is leadta első rendelését, pontosan 800$ értékben. Estée arany betűkkel nyomott fehér kártyákon tájékoztatta az áruház törzsvásárlóit márkája megérkezéséről, és minden eladott krém mellé egy krém alapú porpúdert ígért ajándékba. Két nap alatt a teljes árukészlet elfogyott, és megszületett az "ajándék minden vásárlás mellé" marketing koncepció.

  • Csak meghívóval

    1946-ban, sokadik megkeresésre végre Robert Fisk, a Saks Fifth Avenue kozmetikai beszerzője is leadta első rendelését, pontosan 800$ értékben. Estée arany betűkkel nyomott fehér kártyákon tájékoztatta az áruház törzsvásárlóit márkája megérkezéséről, és minden eladott krém mellé egy krém alapú porpúdert ígért ajándékba. Két nap alatt a teljes árukészlet elfogyott, és megszületett az "ajándék minden vásárlás mellé" marketing koncepció.

  • Csak meghívóval

    1946-ban, sokadik megkeresésre végre Robert Fisk, a Saks Fifth Avenue kozmetikai beszerzője is leadta első rendelését, pontosan 800$ értékben. Estée arany betűkkel nyomott fehér kártyákon tájékoztatta az áruház törzsvásárlóit márkája megérkezéséről, és minden eladott krém mellé egy krém alapú porpúdert ígért ajándékba. Két nap alatt a teljes árukészlet elfogyott, és megszületett az "ajándék minden vásárlás mellé" marketing koncepció.

Top