RENDELÉSEK
-
HÍVJ MINKET!
0680015399
Telefonos ügyfélszolgálatunk
09:00-17:00 között eléhető.
0680015399 -
VÁRJUK E-MAILED
VÁRJUK E-MAILED
Küldj e-mailt bármikor, mi a segítségedre leszünk.
E-MAIL KÜLDÉSE
Csomagfeldolgozás
- A megrendelések kizárólag munkanapokon, hétfőtől péntekig kerülnek kiszállításra. (Kivéve a nagyobb ünnapnapokat.)
- A hétvégéken és ünnepnapokon leadott rendeléseket az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.
- A normál szállítás 1-2 munkanapon belül történik meg.
Fizetés Feldolgozása
Minden megrendelés feldolgozása banki jóváhagyáshoz kötött. Csak a jóváhagyott megrendelések kerülnek feldolgozásra és kiszállításra.
Fizetési jóváhagyás
Ha a rendelésed feladásakor bankkártyával fizetsz, akkor két tranzakcióról kapsz értesítést a bankodtól.
- A kártyát kibocsátó bank a megrendeléshez tartozó pénzösszeget a megbízás engedélyezésekor zárolja. Ez a művelet fenntartja a művelethez szükséges összeget.
- Ezt követően számoljuk fel a megrendelést, amely eltávolítja az összeget a fiókodból. Az összeg különbözhet a zárolt összeg mennyiségétől, ha időközben a rendelést módosították, vagy lemondták.
Ha a megrendelést törölték, a rendszer a kibocsátó bankon keresztül törli a zárolást. A zárolás eltávolításáról kapcsolatos részletekért kérjük, lépj kapcsolatba a kibocsátó bank ügyfélszolgálatával, mert ez a folyamat minden egyes banknál eltérő lehet. Sajnáljuk, hogy nem tudunk a segítségedre lenni ebben a folyamatban.
Maximum vásárlási szabályzat
Egy adott termékből maximum 4 db rendelhető, a vásárlás maximális értéke pedig 500 000 Ft lehet. A fenti határértékeket meghaladó megrendelések törlésre kerülhetnek. Ha bármilyen kérdésed van, hívj minket a 0680015399-es telefonszámon vagy lépj kapcsolatba velünk és szívesen segítünk. Ezenkívül a rendelések számát is korlátoznunk kell, ami maximálisan napi 3 rendelés vásárlóként.
Rendelési státusz
Ha szeretnéd nyomon követni rendelésed státuszát, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Hívj minket a 0680015399-es telefonszámon vagy írj e-mailt az ugyfelszolgalat@online.esteelauder.hu e-mail címre.
Megrendelés törlése
Ha törölni szeretnél egy online megrendelést, miután elküldted hívj minket a 0680015399-es telefonszámon a rendelés feladásától számított egy órán belül. Mi mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk kérésednek. A megrendelés feldolgozása után sajnos nem módosítható vagy törölhető.
Esetenként a megrendelések vagy a megrendelések egyes részei különböző okok miatt törlődnek. Néhány ok:
- termék(ek) nem állnak rendelkezésre;
- a fizetési információk feldolgozásának nehézsége;
- nem szállítható a megadott címre;
- duplán lett leadva a megrendelésed;
- ügyfél kérésére;
- a vásárlási limitek túllépése végett.
Ha megrendelésed törölték, e-mailben kapsz róla értesítést. A törölt megrendelésekért természetesen semmilyen díjat nem számolunk fel.
Ha kérdésed van a törölt megrendeléssel kapcsolatban, kérjük, fordulj online ügyfélszolgálatinkhoz a 0680015399-es telefonszámon vagy e-mailben.
Elveszett csomag
Ha a csomag nyomon követési információja szerint a csomagod megérkezett, de a megrendelésed mégsincs a megadott címen.
- 1. Érdeklődj a szomszédjaidnál és családtagjaidnál.
- 2. Tekintsd meg a szállítási helyet.
- 3. Ellenőrizd a megkísérelt szállítás kézbesítését.
- 4. Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.